2012年12月28日星期五



明明就还没有享受我的假期
怎么那么快就开学了(哭)

没有谁会特别喜欢谁
两个人太好会产生很多磨檫
没有每个人是完美的有时必须去体谅
原谅是善待自己。


GOLDEN PALM TREE
很漂亮的度假屋
重点是那里的东西都吃不饱
火锅那些全部都要早早预定位子
第一次去什么都不知道下场就是吃不饱


在这里看夕阳整个就是超漂亮
本来还有很多照片的结果被我删掉


这个是昨天拍得所以今天倒数15
我们会吵架也会打架,
可是都是我吵他打他嘻嘻嘻
谢谢他很疼我每次看到适合我的衣服都会买下来给我
谢谢他每天载我吃午餐下班
虽然没有很远也没有很近但有那份心就够了



 the left or right on the cantankerous but my mind was so concerned about your thoughts
 Niuniunienie can can not just rely on each other nonsense like tacit like you 
just feel the love through the door chaotic heartbeat sad when I learned there you coax me to lie to me tease whining Divertimento frolic downtown will not monotonous like to bothers you like this taste love to know fate。







没有评论: